Czuwaj!
Z nieukrywaną dumą i radością, serdecznie zapraszamy wszystkich Druhów i Druhny (a nawet najstarsze Zuchy) do udziału w Harcerskich Zawodach Ratownictwa Amatorskiego “R-ka”.
Serdecznie także zapraszamy wszystkich chętnych do pomocy w obstawieniu zawodów (pozoranci, sędziowie techniczni).
Zapisy na zawody już wystartowały i potrwają do 30 kwietnia lub do wyczerpania limitu zgłoszeń.
Wszelkie informacje dotyczące zawodów pojawiać się będą na bieżąco na Facebook’u pod adresem: https://www.facebook.com/event
Czym jest R-ka?
Najlepszym sposobem na sprawdzenie siebie, swojej wiedzy i swoich możliwości!
Najlepszą opcją na spędzenie majowej soboty w Warszawie i świetną zabawą.
R-ka to Zawody Ratownictwa Amatorskiego organizowane przez harcerzy dla harcerzy i nie tylko. W czasie zawodów nauczysz się jak pomagać prawidłowo, sprawdzisz czy dasz radę przeprowadzić RKO oraz jak szybko dopadną Cię mdłości na miejscu wypadku. Nauczysz się szybkiej reakcji i kontaktu z przeszkadzającym tlumem. A przede wszystkim… Odważysz się, a to najważniejsze w drodze do uratowania czyjegoś życia.
Dla kogo jest R-ka?
Dla Ciebie!
Nie ma znaczenia skąd jesteś ani jaki jesteś. Wszystko nam jedno czy zgłaszając się jesteś super wymiataczem czy totalnym początkującym.
Zapraszamy ekipy Korpo dla team building’u, ekipy szkolne dla fun’u, ekipy harcerskie – Wam nie będziemy tłumaczyć dlaczego:p, rodziny, dzieci, dziadków. WSZYSTKICH
Dla kogo R-ka nie jest?
Dla dzieci poniżej 10 roku życia oraz zawodowców (w przyszłości zadbamy i o Was, a w tym roku zapraszamy do współpracy przy organizacji)
Kim jest Zawodowiec?
Zawodowiec, dla potrzeb wydarzenia, to osoba, która jest Ratownikiem (kurs KPP), Ratownikiem Medycznym, Lekarzem oraz studenci kierunków medycznych.
Czy jako Zawodowiec mogę jakoś się pobawić?
Tak, oczywiście! Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do zgłoszeń do pomocy przy organizacji imprezy na miejscu. Potrzebujemy duuuuużo rąk do pracy 🙂
Co zrobić żeby się zgłosić?
Zebrać 3-5 chętnych osób
Wysłać maila ze zgłoszeniem patrolu, w którym powinny znaleźć się:
Nazwa patrolu
imiona i nazwiska uczestników
wiek uczestników
rozmiar noszonej koszulki
informacja o przydziale służbowym w ZHP (jeśli zgłaszasz harcerzy)
Poczekać na odpowiedź od organizatora o przyjęciu zgłoszenia, wysokości opłaty oraz wyznaczonej indywidualnej godzinie startu
Dokonać opłaty zgodnie z mailem
Przyjść na miejsce imprezy!
Ile to kosztuje?
Udział w Zawodach jest płatny. Wysokość wpisowego opłaconego do dnia 30.04.2017 r. wynosi:
1. dla członków Szczepu 295 WDHiGZ: 10 zł/os.
2. dla członków Związku Harcerstwa Polskiego: 15 zł/os.
3. dla osób niezrzeszonych w ZHP: 20 zł/os.
! Wpisowe wpłacane po terminie 30.04.2017 r. wynosi 25 zł/os.
Gdzie ten MAIL bo chcę już do Was PISAĆ?!!!
O tu: 295erka@gmail.com
Link do Regulaminu Zawodów: https://www.facebook.com/notes
Ach! Można też wygrać czaderskie nagrody 😉 Serdecznie prosimy o przekazanie powyższego zaproszenia Namiestnikom, Drużynowym oraz Grupom Ratowniczym działającym przy Hufcach.
Z harcerskim pozdrowieniem CZUWAJ!
Sztab Organizacyjny HZRA R-ka