Każda osoba, która posiadała dostęp do Ewidencji oraz nadal ów dostęp chce posiadać, powinna jak najszybciej wykonać następujące czynności:
1. Napisać e-maila na helpdesk@zhp.pl z prośbą o założenie konta na zhp.net.pl, w treści którego zawrzecie: imię i nazwisko, nazwę piastowanej funkcji w drużynie/hufcu, numer karty członkowskiej AM, pełną nazwę hufca oraz chorągwi, a także w tym samym e-mailu prośbę o uzupełnienie tego nowoutworzonego adresu w waszym e-mailu służbowym na Ewidencji
2. Po uzyskaniu informacji zwrotnej z helpdesku z hasłem tymczasowym należy zalogować się na podany link, utworzyć nowe hasło i wejść na skrzynkę odbiorczą
2a. Osoby posiadające już konto w domenie zhp.net.pl/zhp.pl w treści wiadomości proszą tylko o uzupełnienie tego adresu w e-mailu służbowym na Ewidencji
3. Następnie należy wejść na stronę startową Ewidencji, w miejscu loginu wpisać swój numer karty członkowskiej AM oraz kliknąć na “zmiana hasła”. Nowe hasło- tzw. token/kod zostanie wysłany na waszą skrzynkę w domenie zhp.net.pl, który należy skopiować do hasła na stronie startowej Ewidencji
4. Uzyskacie wtedy możliwość utworzenia nowego hasła w Ewidencji i… gratulacje! Możecie teraz dalej, już bez przeszkód pracować na waszym koncie : )
Uwaga! E-maile na helpdesk każdy wysyła samodzielnie- zgłoszenia grupowe nie będą akceptowane. Prosimy o uzyskanie dostępu do Ewidencji jak najszybciej w celu wprowadzenia zmian członkowskich w swoich drużynach max do 28 września.
W przypadku problemów ze swoim numerem członkowskim AM prosimy o przesyłanie próśb drogą e-mailową do administratora strony.
Powodzenia!